piątek, 1 kwietnia 2016

Boo

Długo mnie tu nie było... ale wróciłam. Miałam małe problemy z internetem, były też święta (odwiedzili mnie rodzice), i jakoś tak wyszło, że brakło mi czasu na pisanie.

Jak spędziliście okres świąteczny ?? :) U mnie było spacerowo. W Warszawie w tym czasie była piękna pogoda. Chodzenie po Warszawskich Łazienkach z ukochanym, to coś cudownego :)
Coraz bardziej robię się rodzinna. Czekanie z jedzeniem na "meża". Wspólne spacery, ostatnio nawet myślę o kolejnym psie. Chcę żeby był malutki. Dużo wyjeżdżam, i chciałabym go brać ze sobą. Czuję że wszystkie wywiady i kolejne moje produkcje będą z moim psiakiem. Oglądam cały czas fotki i szukam hodowli... wkręciłam się strasznie.
W google wpisałam w końcu "psy miniaturowe białe" Wiecie co wyskoczyło ??
To:

I się ZAKOCHAŁAM !!!. Wiem, że jest pełno psiaków w schroniskach, które czekają na dom. Ale mam jeszcze jednego pieska Fuksa. Który raczej nie toleruje innych psów. Wiadomo, że najczęściej w schroniskach są psiaki starsze. Tego od maleńkiego będę mogła nauczyć żyć z moim Fuksem. 
Może znacie jakaś hodowle tych psiaków??.  

Pisaliście też, że chcielibyście wiedzieć co myślę o powrocie Eweliny do programu. 
Myślę, że to był dla niej bardzo dobry krok do przodu. Mam nadzieję, że będzie wykorzystywała swoją popularność do tego żeby się rozwijać. Uważam, że każdy ma prawo być w tym programie. 
Każdy z nas jest inny i wnosi to domu coś innego. Pamiętajcie, że lubicie oglądać kontrowersje :) 
Buziaki :*


41 komentarzy:

  1. Uwielbiam Cie! Pisz więcej, bo miło się czyta. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój kuzyn ma takiego psiaka jest świetny ;) co do Eweliny to nie cieszę się z jej powrotu ,przynajmniej z perspektywy widzów to wygląda tak jakby miała się za wielką ksksiężniczkę.W odcinku była chwilę ,a już się popisywała.Czytałam komemtarze na fb i sporo osób pisało że nie zbyt im pasuję jej powrót.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno, nie jesteś zła, ale zrób coś z Magda. Spróbuj jej przemówić do rozsądku, sama spytaj się swojego chłopaka czy byłby z nią ? Przecież łatka dziwki zostanie jej do końca życia. Ja wiem ze każdy uprawia seks ale nie robi tego z każdym a później tego nie pamięta ?! Jeżeli chłopacy z ekipy jej nie szanują a wiedza jak wygląda rzeczywistość programu to co dopiero facet spoza programu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanko... a Stiflera to juz nie nazwiesz meska dziwka?! robi dokladnie to samo co Madzia a nawet czesciej, wyluzuj troszeczke, bardziej zdystansowany poglad na to ci sie przyda pozdro ;)

      Usuń
    2. Facet to jest facet... W ich przypadku takie rzeczy traktuje sie inaczej, a kobiecie niewypada.

      Usuń
    3. Bo co niby xd one sa w jakis sposob gorsze czy kurde co?! Boze swiety jakie to staroświeckie masakra...

      Usuń
    4. Wiele razy słyszymy" bo kobiecie nie wypada" i dziwnym trafem to oni maja lepsze przywileje niż kobiety im wolno i wypada a nam już nie...
      - facet jest silny, głowa rodziny itd..
      Tylko co ciekawe to kobieta płaci rachunki umie tak zagospodarować gotówką że jeszcze odłoży, pracuje, gotuje, sprząta i zajmuje się dziećmi.
      A facet tylko pracuje i mało jest takich którzy pomagają w obowiązkach domowych.. To jest rzadkość i trafienie na takiego to co i w domu pomoże to cud. Kobieta musi znieść ból przy porodzie wielu facetów uważa że to nic takiego a większość z nich umiera gdy ich temperatura wynosi 37 stopni...

      Jesteśmy tylko ludźmi i nie rozumiem tego głupiego stereotypu że kobieta tego czy tamtego nie może bo jej nie wypada a facet może bo to facet...

      Usuń
    5. Jak chcesz to świec pita na dyskotece jak ci to nie przeszkadza ale nie mów innym żeby tak robili ciekawe jak by twoja córka tam była czy byś jej pozwoliła się walić z kim popadnie pomysł zanim coś napiszesz tolerancyjna dziwko ��

      Usuń
  4. Ja zakochałam sie w rasie Maltese. Są to piękne, białe psiaka które praktycznie nie gubią sierści. Są hipoalergiczne! Pozdrawiam.

    www.avantvous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała uwielbiam Cię! Cieszę sie ze znalazlas milosc swojego zycia ! Pisz więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. O słodki piesio. Wygląda jak pieski jednej z "żon hollywod" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/Toby-the-Pomsky-587942434631648/ mieszaniec szpica miniaturowego i husky

      Usuń
  8. Powiem Ci, że czytając Twojego bloga coraz bardziej zmieniam o Tobie zdanie na pozytywne. Ci co oceniają Ciebie po programie zapominają chyba co to jest młodość, z której trzeba korzystać. Poza tym jestem pewna, że gdyby Ci "hejterzy" byli w programie zachowywaliby się tak samo - nawet gorzej. Z chęcią czytam Twojego bloga, postaraj się tylko częściej dodawać wpisy. Fajnie by było gdybyś dodała może wpis na temat niechęci do dużej (oczywiście tyle informacji ile możesz zdradzić). A co do pieska to przepiękna rasa! Sama teraz się napaliłam i mam parcie na szukanie jakichś hodowli. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że czytając Twojego bloga coraz bardziej zmieniam o Tobie zdanie na pozytywne. Ci co oceniają Ciebie po programie zapominają chyba co to jest młodość, z której trzeba korzystać. Poza tym jestem pewna, że gdyby Ci "hejterzy" byli w programie zachowywaliby się tak samo - nawet gorzej. Z chęcią czytam Twojego bloga, postaraj się tylko częściej dodawać wpisy. Fajnie by było gdybyś dodała może wpis na temat niechęci do dużej (oczywiście tyle informacji ile możesz zdradzić). A co do pieska to przepiękna rasa! Sama teraz się napaliłam i mam parcie na szukanie jakichś hodowli. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta spędziłem trochę w pracy i rodzinnie z rodzicami i babcia. ;)

    Cieszę się ze tak uklada Ci się w życiu prywatnym, oby tak dalej. :)

    Piesek zajefajny chociaż nawet nie wiem co to za rasa hehehe. Psy to moje ulubione zwierzęta, więc jeśli masz możliwość kupienia czy wzięcia pieska to ja bym się nie zastawial.

    Co do Warsaw Shore to pozostaje żałować, że tak rzadko szukają nowych osób. .. co do tego ze każdy może się tam pojawić tu bym się klocil. Oglądając Warsaw Shore od 1 sezonu. Widzę, że łapią się tam śliczne kobiety albo przypakowani/wysportowani faceci. Przecietniak raczej nie miałby szans

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś świetna, uwielbiam Cię !!! ♡ czekam na kolejne wpisy;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie ten piesek super wyglada:) nie zmieniaj sie, badz soba

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodki psiak ale ile sprzątania po niem będzie...
    Ja na pewno decydowałabym się na takiego zwykłego ze schroniska, są piękniejsze i bardziej tego potrzebują :)

    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piesek to Szpic miniaturowy pomeranian .tutaj hodowla: http://pomeranian-wlochaty.eu/szczeniaki.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecież w schronisku jest pełno szczeniaków...

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecież w schronisku jest pełno szczeniaków...

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja uwazam, ze Mala jest fajna kobieta. Bawi sie i kozysta z zycia. Nie rozumiem niektorych z was. Skoro wam sie nie podoba to co robi to po co wchodzicie na jej bloga czy fp? Nie macie wlasnego zycia? Dlatego wzieliscie sobie za punkt honoru uprzykrzac czyjes? A pomyslal jeden z drugim jak ona sie przez to czuje? Nikt nie jest doskonaly. Bo gdyby tak bylo swiat byl by nudny. Dziewczyna sie realizuje, spelnia swoje marzenia- tylko pozazdroscic ale w pozytywnym znaczeniu. I taka 'Mala' rada- zajmnijcie sie swoim zyciem bo tak wam sie spodoba jej ze wasze bedzie jeszcze bardziej smutne niz bylo. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mała opisz w końcu od A do Z o co chodzi z Dużą to może w końcu jej psychofani zamkną jadaczki. Żal czytać te hejty pod każdym zdjęciem jaka to ona super i z klasą, a wy dziwki, szmaty itp. Wkurw bierze, bo każdy normalny wie ze jesteście szczere i prawdziwe. Nie udajecie. Buźka Maluszek 😍😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Świeta spedzilam za granica z moim ukochanym. Ostatnio tez ogladalam pieski malutkie i tak mi sie sppdobal maltanczyk ze pragne go miec

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szpic miniaturowy krótko ztrzyzony :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ania, a czy masz kontakt z Ewelina? :) i dobrze, że już tutaj jesteś. :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Co proszę? W schroniskach są głównie psy starsze?! Tam się aż roi od małych, biednych, wystraszonych szczeniaków, które czekają na dom... Ale gdzie tam, hajsy są, to pies z hodowli musi być!
    W głowie jednak dalej nie więcej niż tyle, ile widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co jest złego w tym, że chce kupić psa z hodowli ? Wymarzyła sobie takiego i takiego chce kupić, nie rozumiem co to ma do tego "co ma się w głowie"..

      Usuń
  27. Aniu wpisz sobie w Google piesek Boo on jest gwiazdą w stanach :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu wpisz sobie w Google piesek Boo on jest gwiazdą w stanach :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oglądam WS od pierwszego sezonu, widziałam każdy odcinek. Przyznam, że od samego początku Cię polubiłam, być może dlatego że Twój charakter wydał mi się podobny do mojego. Lubie Cię chociaż szczerze mówiąc, czasami wkurza mnie Twoje zachowanie :D ale to chyba normalne. Teraz przeczytałam wszystkie Twoje wpisy (swoją drogą, nie było ich dużo :D) i piszesz całkiem ciekawie. W wielu kwestiach się z Tobą zgadzam, choć nie w każdej oczywiście. Podobnie jak Ty nie rozumiem stwierdzenia że w 1 edycji wyglądałaś lepiej. Fakt, przez powiem czas miałaś trochę bardziej powiekszone usta(?) albo po prostu tak wyglądało to na zdj ale do cholery to Twoje ciało i nie rozumiem po co ludzie Ci wszystko tak bezsensownie wytykają. Nie wiedzą chyba co to konstruktywna krytyka.
    Mam nadzieję że będziesz tu wpadać częściej (choć szczerze wątpie bo zauważyłam że masz słomiany zapał :D ) ale będe czekać na kolejne wpisy.
    Pozdrawiam
    E. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edit:
      Z ustami chodziło mi że MOIM zdaniem przez pewien czas miałaś je za bardzo powiększone

      Usuń
  30. ten piesek jest cudowny!

    http://loonkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mała jest w końcu z tym blizniakiem czy nie? Przeglądam snapa, ig Fb ale już nie ogarniam w ws są razem ale co po ws? Są nadal parą?

    OdpowiedzUsuń