czwartek, 17 marca 2016

Warsaw Shore ;)

Pisaliście, że chcielibyście poczytać o moich najlepszych wspomnieniach z Warsaw Shore. Napiszę o tych dobrych chwilach i o tych złych. :P Sama chętnie powspominam to co się działo :P A więc ...

Zacznę od mojego wejścia do domu, kiedy to już wszyscy uczestnicy byli na miejscu. Elizka, pokochałyśmy się od pierwszego "Cześć". Pamiętam jak chowałyśmy alkohol i jedzenie pod łóżko. Wtedy pisaliście, że MTV na święta zrobi nam paczkę, bo jesteśmy pazerne hahahaha. Byłyśmy, oczywiście. Ale przynajmniej, później kiedy chłopcy bawili się w wędkarza i pochowali nam alko za brudny dom, my miałyśmy zapas alkoholu pod łóżkiem. BRAWO MY ! hahaha. Z Elizką mamy kontakt do tej pory i kocham ją, jak własną siostrę. Nikt nigdy nie był w stanie zepsuć tego co nas łączy ;) . Wtedy też dołączyła do nas Ewelina. I tu była ta słynna afera. Elizka nago rozdzielała mnie i Ewelinę. Pamiętacie to ??. Biłyśmy się jak o ostatnią parę przyklejanych rzęs hahaha. Poszło o to że otworzyłam łazienkę kiedy Ewelina sikała i ktoś tam ją widział. Ale przecież kamery były w całym domu!!!. Teraz się w sumie śmieję z tego. Ale wtedy to była dla mnie straszna sytuacja. Z dziewczynami byłyśmy świętą trójcą, kupa razem, jedzenie razem, najważniejsze rozmowy toczyły się w naszej ubikacji. A najśmieszniejszy moment to kontener w naszym pokoju ....
Od którego waliło gównem... tragedia. Jak mogłyśmy nie usłyszeć jak ktoś go wnosił maskara. Nasz kochany fortepian. hahahaha.


W 2 sezonie Warsaw Shore, miałam małe załamanie... Dowiedziałam się, że Elizka jest w ciąży. Ktoś kto był dla mnie najważniejszy w tym domu, odchodził. Przeżyłam straszne chwile, i nie mogłam sobie tam bez niej poradzić. Zostałyśmy z Eweliną same. Wiedziałyśmy, że jakoś musimy sobie poradzić i przede wszystkim się wspierać. Duża chciała się z nami pogodzić. Rozmawiałyśmy wtedy w ubikacji, wszystko wyjaśniłyśmy i miał być luz. Ale do programu wszedł Alan. Którym byłam zafascynowana.... Strasznie mi się te odcinki oglądało. I nagle Duża zapomniała o tym, że się ze mną pogodziła i że rozmawiałyśmy. Stwierdziła, co sama na greenie powiedziała, że ma to w dupie, że mi się Alan spodobał i że też będzie do niego "świrować".
Nie dość, że odeszła mi Elizka to jeszcze moja koleżanka podrywała mi gościa ! .... Na szczęście z Alanem mi przeszło. Później zostaliśmy bardzo dobrymi ziomkami. Spędzaliśmy razem dużo czasu a nawet święta. Wiedziałam, że zawsze mogę na nim polegać :).


W 3 sezonie byłam pokłócona praktycznie ze wszystkimi laskami. Nie wiedziałam, czy w programie będzie dalej Malwina, która weszła w 2. Nie utrzymywałam z nią kontaktu. Z Eweliną byłam w takiej wojnie, że byłam w stanie na wejściu zrobić jej krzywdę. Jeszcze jak się dowiedziałam, że przyjaźni się z Dużą, to już wg odechciało mi się wchodzić do programu. Płakałam Elizce do telefonu, że nie wejdę, że nie chce tam być i się męczyć. Elizka kazała mi się nie mazać i wejść do programu z podniesioną głową. Mówiła, że na bank wejdzie nowa dziewczyna i żebym się niczym nie przejmowała bo będzie dobrze. Posłuchałam jej. I do programu weszła Magda. Wariatka, która skradła moje serce. Od tej chwili byłyśmy nierozłączne. Dziękowałam Bogu za to, że się pojawiła. W pewnym sensie przypominała mi Elizkę. Mogłam z nią konie kraść. Fakt przespała się z Alanem. Ale następnego dnia przyszła do mnie i powiedziała mi o tym. Że mnie przeprasza i tak dalej. Mówię kurde laska, nie świruj. Oprócz tego, że za nim latałam nic nas nie łączyło. Przeszło mi, a Alan jest moim ziomkiem. Więc luzik. Wtedy też zmieniły się relacje Eweliny z Duża... pogadałam z Eweliną, ale postanowiłam nigdy nie stawać już za nią tak jak wcześniej ( w 2 sezonie często wyrzucałam z domu laski które przyprowadzał Paweł). Dziewczyny się o coś pokłóciły i Ewelina dołączyła do mnie i do Magdy. Nigdy nie zapomnę afery z Pawłem, kiedy ją uderzył. Myślałam, że go zabije... Masakra. Było mi jej tak szkoda, że szok. No ale Ewelina wróciła do niego i w Summer Camp już się nie pojawiła. Ja spędzałam cały czas z Magdą. Ludzie uważali nas za parę. Jedna za 2 by zabiła. 



Pamiętam też tą imprezę. Muszę Wam powiedzieć,że działo się hahaha. Aaron i Gaz to fajne chłopaki.
Później był Summer Camp. Doszła do nas Klaudia, która była też chwilę w 3 sezonie. Doszła jakoś pod koniec. Nie było wtedy tak super jak w letniej edycji. W Łebie złapałyśmy w 3 zajebistą relacje. Klaudia okazała się taka sama jak ja i Magda. Mimo, że nie znała nas długo weszłaby za nami w ogień i to było fajne. Jest ładną dziewczyną, ma swoje osiągnięcia. A jednak nie wywyższała się. I trzymałyśmy się razem. Co lepsze trzymamy się razem, do tej pory ;). W Summer Camp pojawił się też Ptyś. Muszę Wam powiedzieć, że tam działy się cuda. Wcześniej raczej kiedy korzystałyśmy z ubikacji, to były w niej tylko laski. W Summer Camp były wspólne kąpiele z gościami. Np. Ptyś srał, Wojtek się golił, a ja Magda i Klaudia siedziałyśmy w wannie. Myślę, że znamy się tak długo i tyle razem przeżyliśmy, że nie ma już dla nas granic, jeżeli chodzi o wspólne spędzanie czasu. Nie ważne czy to ubikacja czy salon hahaha.
Wtedy też zaczęło się coś dziać miedzy mną a Wojtkiem... i przespaliśmy się. Nie uważam tego za coś złego. W sumie od 1 sezonu coś się działo. No ale niestety Wojtek wyrywał inne laski i się skończyło.


Teraz mamy 5 sezon, Wrocław rozwala system. Są z nami nowi uczestnicy. A jak widzieliście, między mną a Wojtkiem coś znowu się dzieje.... Był już płacz ... Ostatnio dużo płaczę. Łajza jestem ahahaha.
Nie chcę zdradzać co będzie w następnych odcinkach. Myślę, że sami powinniście je zobaczyć.
No i najważniejsze ... Co będzie ze mną i Wojtkiem??? :)
Czekajcie :*

55 komentarzy:

  1. jesteś jedyną uczestniczką a Wojtek uczestnikiem którzy są od samego początku programu, musiało sie coś zadziać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Opiszesz sytuację z Duzą o co tutaj z nią chodzi cały czas jakies z nią problemy od początku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane, że zaczęło się tak dziać jak Duża zaczęła świrować do Alana i miała w dupie uczucia małej i to, że bodajże w tym samym dniu pogodziły się

      Usuń
    2. Żałosne. Magdzie nie sapała tylko Dużej mimo że mu do łóżka nie wskoczyła. Duża jest wporzo, jedyna normalna ;)

      Usuń
    3. Naucz sie czytac ;) Nie miala jej tego za zle bo wtedy z Alanem tak juz nie krecila i byli tylko ziomkami ;))

      Usuń
  3. Również ciekawi mnie sytuacja z dużą

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze dodajesz tu posty przynajmniej można ciebie lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała wspomnień nikt Ci nie zabierze, więc szalej póki jeszcze możesz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Do końca 2 sezonu twóje relacje z Ewelina były ok. Zdradzisz co się zadziało miedzy 2 a 3 sezonem ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis :) a jak teraz Twoje relacje z Eweliną i fakt, że wróciła kolejny raz do Pawła?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewelina powróciła do Pawła? Miała być w tym sezonie czemu jej nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewelina powróciła do Pawła? Miała być w tym sezonie czemu jej nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wnuki będą miały co słuchac :D chciałabym miec taka babcie jaką będzie w przyszłości ania, pjona ziomek :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę genialny blog czuć mega szczerość jak sie go czyta! ;)
    Chciałabym być choć w cześci taka jak Ty Ania bo mimo tylu łez w Hell's to naprawde jesteś silna i nie jesteś żadnym PATO, każdy ma swój styl bycia i już i Ty od razu mowisz co jest na rzeczy i masz w dupie co inni mowią o Tb bo sama siebie najlepiej znasz! <3

    Pozdrawiam Paula ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana super sie czyta 😘😘 byle do przodu i nie przestawaj maleńka!! A co z Alicja masz jakiś kontakt ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Mała, szacun wgl za wszycho, za dystans do siebie to przede wszystkim, jesteś super babką, jak Cię widziałam w Chcicago Club (Broszki) to widać, że jesteś normalną dziewczyną, trzymaj tak dalej, buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej Aniu jak to czytalam to plakalam ze smiechu i z smutku . Przezylas piekne chwile i te do dupy... Wiec niema kto cie oceniac bo jeses super niezmienilas sie...a hejterzy? Oni zawsze sa i beda . Ja nawet ich mam a nic o mnie nie wiedza wiec luzik . Malutka tak trzymaj i baw sie i korzystaj z Zycia . Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszy post Mała. Pokazalas jaką jesteś szczera osoba i przede wszystko jesteś przyjacielska. Kochasz ludzi, jesteś na nich otwarta. Mówisz co myślisz i to się ceni. Dobrze jest zobaczyć Cie z tej strony :* mam nadzieję że kiedyś wpadniesz do Oświęcimia i pozwolisz zamienić z sobą parę słów. Tu masz mnóstwo fanów. Przesyłam pozdrowienia Paula ;-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie karmię moją 13 miesięczna córkę i weszłam na tego bloga bo od niedawna oglądam WS. Wspominam sobie jak to było kiedy nie miałam dziecka i też tak imprezowalam. Łezka w oku się kręci

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam przekonana że Eweliny nie będzie tylko w summer campie, wroci w nastepnym sezonie jesli taki bedzie? Wgl w jakim miesiacu nagrywany byl 5 sezon? :o z Wojtkiem poważnego nie bedzie nic, bo teraz masz faceta który wojtkiem na pewno nie jest haha :)
    | chcesz może nowy wygląd bloga?

    OdpowiedzUsuń
  19. Wlasnie co z Alą ? Macie jakis kontakt ? I ze śmietaną

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie się to czyta, powodzenia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie się to czyta, powodzenia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja droga Aniu.Oglądałam WS i tak obserwowałam wszystkich uczestników. Wszyscy tam są popierdoleni. Ale tak w sumie w normalny sposób. Nikt nie jest idealny, a chyba ludzie zawsze będą się burzyć na pokaz z pozoru "nienormalnych" zachowań, oglądając je na ekranie. Jestem przekonana,że w Polsce co najmniej 90% osób miało kontakt z ludźmi, którzy lubi imprezować właśnie w taki sposób jak Wy. Polacy lubią pić! I lubią się dobrze bawić! A jak ktoś temu zaprzecza, to znaczy, że tak na prawdę się wstydzi, bo ma coś za uszami! A w dzisiejszych czasach... Niestety albo i stety nie ma żadnych granic ani ograniczeń, bo świat dąży do całkiem innych celów niż sprzed wieku. Cały Twój opis przygody z WS odbierałam tak samo próbując się stawiać na Twoim miejscu. I myślę,że ta Twoja szczerość na bólu jest jedną z najbardziej wartościowych cech,bo ludzie realizując swoje cele, zapominają własnie o tym - o szczerości.

    Pozdrawiam! Również Będzinianka ze Śląska.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, gdy bardziej pokazujesz siebie z tej normalnej strony, tym bardziej wydajesz się w porządku.
    Nie wiem, czy wpływ miało to że przeprowadziłaś się do Wawy, poznałaś faceta (czy też nie) ale duży plus dla Ciebie za to. W tym poście praktycznie nie napisałaś jaki masz stosunek do Dużej? chyba aż taka zła to Ona nie jest co?. Brawo za zmianę wizerunku!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszyscy wiedzą już o przyjaźni z Magdą i Klaudią ;)
    Ale na początku trzymałaś się z Eweliną ;)
    Mogłabyś w następnym poście opisać swoją relacje z nią :)

    A ja osobiście bardzo się ucieszyłam jak widziałam Ciebie i Wojtka kibicowałam Wam no ale skoro ty masz teraz chłopaka to znaczy że coś musiało się jeszcze stać :(
    Będę oglądać następne odcinki nowego sezonu :)
    Tak ogółem ja uważam że Ty i tak jesteś naprawdę najfajniejsza :)
    Pomyśl o tym wpisie o przyjaźni z Eweliną :)

    Wszystkiego dobrego mała! 💋

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej Mała :)
    Czy mogłabyś Opisać co dokładnie wydarzyło się z Dużą? No i czy jest jakaś szansa na dogadanie się tak jak to było z Eweliną po waszej wojnie? Fajnie było by też przeczytać jakie masz teraz relacje z Eweliną i jakie jest Twoje zdanie na temat jej powrotu do Pawła?

    Tak poza tym to super blog :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie si czyta twoje posty :) A mogła byś opisać jakie są teraz twoje relacje z Ewelina?
    I o co chodzi z Dużą Anka ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pewno wszyscy są cirkawi o relacje twoje z Ewelina oraz z Anka ☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Mogłabyś w następnym poście opisać swoją relacje z Eweliną? :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Super blog Aniu , oby tak dalej , jesteś świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miło sie czyta Twojego bloga i z zaciekawieniem czekam na następny wpis :D powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najlepsza ! Od pierwszego odcinka jestem z Wami ! I od pierwszego odcinka pokochałam twoj charakter ! Jestes cudna i przepiękna ! Pozdrawiam i całuje ✌🏻️💋

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam WS. Nie obejrzałam tylko Summer Camp do końca a tak to wszystkie odcinki. Ciekawe jak potoczy się 5 sezon bo zapowiada się ciekawie http://mydreamand-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. gdzie nowy wpis Mała ? : >

    OdpowiedzUsuń
  34. jestes super! :*
    a opowiesz jakie masz kontakty tak prywatnie z ekipa?chodzi mi ze teraz jaki masz kontakt z ewelina czy wojtkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej Ania! Mam pytanie i może ty mogłabyś na nie odpowiedzieć :P Mianowicie chodzi o to, że nigdzie nie mogę znaleźć 3 sezonu WS. Nadrobiłam już wszystkie i bardzo jestem ciekawa 3 :D A może ktoś z was posiada wiedze na ten temat :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wykupić płatny dostęp na Player.pl, albo oglądać na zalukaj.tv :D

      Usuń
  36. super zapraszam na myownworld-mojwlasnyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. super zapraszam na myownworld-mojwlasnyswiat.blogspot.com\

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Napisałaś, że po programie wiedziecie "normalne" życie... moim zdaniem i tak imprezujecie, pijecie i to dużo, od razu po wejściu do klubu, czego byłam świadkiem... (na pewno nie codziennie, ale jednak). Program zrobił z was gwiazdy, stać was na zabiegi kosmetyczne itd. czy uważasz takie coś za życie normalnych ludzi? Nie każdego na to stać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale byn ci wlozyl mohego siusiakozorda w twoja mumiske mmmm

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Dla mnie byłaś, jesteś i będziesz najbardziej prawdziwa osoba w tym domu, ten blog to kolejny dowod. Trzymaj się Mała z całego serducha powodzenia. ANETA

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla mnie byłaś, jesteś i będziesz najbardziej prawdziwa osoba w tym domu, ten blog to kolejny dowod. Trzymaj się Mała z całego serducha powodzenia. ANETA

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej, trzeba te zrozumieć że jest to też po części Wasza praca, imprezujecie ale dostajecie za to hajs. Jesteście osobami publicznymi ale pewnie wchodząc do domu się z tym liczyliście. Myśle że te skandale też są nakręcane aby było Show, aby przyciągać publiczność, żeby nie było nudno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń