sobota, 12 marca 2016

Sms

Otwieram oczy... jest 10:30.


Dziś sobota,więc mogłam pospać. Do tego od wczoraj jestem u rodziców, więc rano nie musiałam wychodzić z Fuksem (wyszła pewnie mama). Fuks, był u mnie w Warszawie tydzień czasu.Traktuję go jak dziecko, więc nie było dla mnie problemem wyjście z nim na siku o 8 rano. Później albo kawa, albo razem szliśmy dalej spać. Mój piesek też kocha łóżko :).




Sprawdzam telefon i nie ma żadnej wiadomości... kurde może jeszcze śpi. Faceci są dziwni,tak sobie myślę... w czasie kiedy my jesteśmy złe, rzucamy tekstem... "nie przychodź dziś do mnie..." i wiecie co jest najlepsze ONI NIE PRZYCHODZĄ ! hahaha.
Ale my też jesteśmy dziwne, bo piszemy coś takiego, a potem mamy problem że nie przyszli :D. Jeżeli nas kochają to i tak powinni się pojawić.
Ale co byśmy bez nich zrobiły i oczywiście co Oni zrobili by bez nas...
Mnie spotkało szczęście. Wiadomo czasem też są wojny .... ale to chyba jak w każdym związku. Poznaliśmy się podobno, jak byłam w 1 sezonie. Razem z Elizką zaczepiłyśmy jego i jego kolegę. Jest tak przystojny, że nie ogarniam tego jak mogłam go nie pamiętać... zgubić numer... kurde BRAWO JA!. Na szczęście relacje się odnowiły. Wiadomo dziewczyna z takiego programu ... cytując Was "chleje,daje dupy,nie sprząta, nie gotuje..." tragedia. On poznał mnie z tej innej strony. Przecież poza programem mamy też swoje normalne życie. Bogu dzięki że nie kierował się tym co widzi w programie. Odebrałby nam szczęście. Kiedyś rozmawialiśmy i mówiłam, że właśnie ludzie tak piszą o mnie (strasznie się denerwuje,kiedy czyta Wasze komentarze o tym jaką jestem bezwartościową osobą). Wiecie co usłyszałam, że on ma to gdzieś. On wie jaka jestem tu, w domu, że troszczę się o niego... i nie tylko wtedy gdy jest chory.Widzi,że w ogień bym za nim skoczyła....
No ale gdzie jest ten sms z rana ???? "Jak się czujesz księżniczko " bla bla bla... chyba zrobię wojne hahaha. Świruję.... :D


Założyłam bloga wczoraj, jest ogromna liczba wejść na pierwszego posta :)
Bardzo mnie to cieszy. I cudowne komentarze o tym,że jesteście ze mnie dumni i że trzymacie kciuki. Dziękuję jesteście WIELCY :*

A co myśli Mała ???
Myślę że młodość rządzi się własnymi prawami. W tym momencie przeżywam najlepszy okres życia. Wspaniali przyjaciele i rozkręcanie swojej dalszej przygody związanej z telewizją, idealny facet, dumni rodzice i najlepsi fani <3. Gdybym została w Będzinie jako zwykła szara Anka, nigdy nie miałabym tego co teraz...
Jestem szczęśliwa.

85 komentarzy:

  1. Super napisane:) pozdrawiam i trzymam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś najlepsza 😊 uwielbiam czytać to co piszesz zawsze ma to jakiś sens 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes najlepsza❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś najlepsza pamiętaj o tym :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest najlepszy ! Mnie też denerwóje że kiedy wspominam o Warsaw Shore to ludzie mówią:"Tam występuje ta patologia.Ta blondyna niska co tylko by chlała i ruchała" to nie prawda jesteś wartościową kobietą i w dodatku śliczną ! Ciekawe co zrobił by hejter jeśli zaproszonobgo do Warsaw Shore ? Kocham cię Aniusiu !! :* Buziaki Zuza

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłość... coś pięknego , coś co pobudza nas do działania każdego dnia ;) warto mieć najbliższych przy sobie ;) ten kto nie wierzy lub ma inne zdanie po prostu nie doświadczył czegoś na tyle emocjonalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja od 1 sezonu uwielbiam Ciebie i Elizkę, nie uważam Cię za patolę. ludzie tak pierdolą, a jak się przejdzie po klubach w Krakowie, to większe jazdy ludzie odwalają. hipokryzja, samemu się najebać do porzygu i dać dupy, ale tych co pokazują to w tv - hejtować. poza tym, ludzie to idioci, jeśli nie potrafią zrozumieć, że każdy poza programem prowadzi normalne życie, a nie dzień w dzień chleje. zmanipulowani telewizją, kretyni. chciałabym Cię w końcu poznać! :) trzymam za Ciebie kciuki i pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo Mała powodzenia dla Was :* ��
    Właśnie tym blogiem, pokazujesz że nie jesteś taka -jak Cie postrzegają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie zazdroszczę tego ze masz teraz takie duze mozliwosci :* Z charakteru jestesmy strasznie podobne (oczywiscie z tej strony z ktorej pokazujesz sobie w mediach) wiec wiem, ze bedziesz dazyc do tego aby byc tylko lepsza :* trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  11. zycze powodzenia Wam w milosci ;* <3 / R

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak sobie czytam z uśmiechem ma twarzy, w pełnym skupieniu i nagle.. Kurde już koniec ? Przecież dopiero zaczęłam czytać :) Super czyta się to co piszesz :) Czekam na więcej ! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ania ! jestem za Tobą :) wiadomo, że w programie wszystko wygląda inaczej... imprezy, alko i wszystko. Ale tak na prawdę to każdy z nas robi to samo ale bez kamer. Ja jak wypiję (a bardzo lubię wypić) to robię/mówię czasem straszne głupoty, i nieraz sami moi znajomi nie mogą wyjść z podziwu z tych szaleńst ALE jak jestem w domu to lubię ugotować, posprzątać, zadbać o dom a do tego jestem przyszłą nauczycielką (mam nadzieję) WIĘC twierdzę, że POZORY MYLĄ ;) ! Moje dzieci z praktyk w życiu by nie pomyślały, jaka ich Pani praktykantka pierdolnięta jest :) Także Aniu, nie zważaj na głupie komentarze, wszyscy robimy to samo co TY ;) pozdro !

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze Ty nie jesteś glupia i to widać i generalnie jestes na serio mega spoko tylko nie wiem po co kreują was na to co widac w ws ale tv rządzi sie tez swoimi prawami a niektore ameby bez kozgu tego bie rozumieja generalnie rob swoje i pier... Hejty pozdro

    OdpowiedzUsuń
  15. Ania ! jestem za Tobą :) wiadomo, że w programie wszystko wygląda inaczej... imprezy, alko i wszystko. Ale tak na prawdę to każdy z nas robi to samo ale bez kamer. Ja jak wypiję (a bardzo lubię wypić) to robię/mówię czasem straszne głupoty, i nieraz sami moi znajomi nie mogą wyjść z podziwu z tych szaleńst ALE jak jestem w domu to lubię ugotować, posprzątać, zadbać o dom a do tego jestem przyszłą nauczycielką (mam nadzieję) WIĘC twierdzę, że POZORY MYLĄ ;) ! Moje dzieci z praktyk w życiu by nie pomyślały, jaka ich Pani praktykantka pierdolnięta jest :) Także Aniu, nie zważaj na głupie komentarze, wszyscy robimy to samo co TY ;) pozdro !

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Aniu bardzo :). Bardzo fajny opis no i w końcu może trafisz do publiki (15-) i zrozumiał że te wygłupy to wszystko na potrzeby programu! Widać że jesteś ogarniętą osoba.A facetem się nie przejmuj prędzej czy później zmięknie i napisze :) znam to i przerabiam już 5 lat :) powodzenia czekam na więcej tak fajnych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Aniu ciesze się ze jesteś szczęśliwa miej wyjebane na hejty jesteś zajebista super się czyta twojego bloga aż miło się czyta i nie cce się przestawał czytać powodzenia dla was dużo miłości i wytrwałości jesteś najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  18. I nie chce się się przestawac czytać*

    OdpowiedzUsuń
  19. I pewnie byś skonczyla za sklepowa lada. Idz dziewczyno przed siebie, rob to co kochasz i najwazniejsze jest to ze Ty czujesz sie szczesliwa :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Maluch jesteś najlepsza! ❤
    Cieszę się że założyłaś takiego bloga i samo to ile on ma wejść i pozytywnych komentarzy świadczy o tym ile osób jest za Tobą :)
    Walić tych wszystkich którzy wchodzą tylko po to żeby hejtować, nie przejmuj sie nimi!

    Super że jesteś szczęśliwa :)
    Życzę Ci żeby Twoja przeprowadzka otworzyła przed Tobą jeszcze wiele nowych możliwości spełniania się :)
    I oczywiście aby związek kwitł! 💑💑

    Czekam na kolejny post ✨
    Pamiętaj mała, jesteś wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu...Ci co hejtuja, gadaja różne glupoty widocznie nie mają nic innego do roboty i szukaja sobie zajęcia uprzykrzając komuś życie...
    Nie należy się tym przejmować ! Rób dalej swoje i rob to co kochasz ;)
    Najważniejsze jest to żebyś była ciągle szcześliwą, uśmiechniętą , zwariowaną i wciąż tą samą Ania! Nie zmieniaj się ;)
    Pozdrowionka z Namysłowa ;)
    Natalia :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ania tego bloga czyta się milion razy lepiej niż tego z Magdą ! Oby jak najwięcej wpisów :* Gorąco pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zmieniaj sie , prosze !! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie zmieniaj sie , prosze !! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi sie ze jak jest jakies grubsze melo to kazdy tak swiruje, tylko nie ma kamerzysty :D Aniu powodzenia w milosci i w zyciu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu jesteś najlepsza 😘

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu jesteś najlepsza 😘

    OdpowiedzUsuń
  28. Ania jestes najlepsza! Nie wiem czemu ludzie Cie Hejtuja, nawet w Ekipie przeciez zachowujesz sie normalnie, co z tego ze pijesz i czasami puszczają ci nerwy, przy takiej ilości alkoholu ktory tam pijecie to jest normalne :) jestes cudowna, cieszę sie twoim szczęściem i mam nadzieje ze bedzie trwało wiecznie hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo często zostaję do Ciebie porównywana, mamy podobny temperament, zachowanie i zdanie.:)Potrafisz odróżnić zabawę, od codzienności, i między innymi za to Cię szanuję. :) Chociaż nie znam Cię osobiście, w Twoich postach na facebooku, czy teraz tutaj, na blogu często odnajduję siebie. :) Bardzo Ci za to dziękuję, bo na prawdę potrafisz pomóc, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. :) Dobrze, że jesteś. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ania jestes najlepsza ❤
    Ogladam cie w Hells Kitchen i nie moge uwierzyc ze wgl tam jestes,ale mniejsza z tym.
    Jestes przepiekna i fajnie na cb patrzec w TV.
    Pozdrawiam 💐🌹🌺🌻💖💞❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Najlepsza!pokaż wszystkim jaka jestes zaje..fajna 😆sciskam 😊

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow jestem w szoku. Zobaczylam w Tobie normalna wrazliwa dziewczynę po tych wpisach, ktore tu wstawilas. Sama zlapalam sie na tym jak latwo ocenic ludzi przez pryzmat telewizji i pokazania zaledwie kawalka zycia, ktore podkręcane jest na potrzeby programu. Na razie jestem milo zaskoczona! Oby tak dalej
    Ps znam to oczekiwanie na smsa ach my kobiety wieczne robienie problemow z niczego hehehe
    Pozdrawiam
    En ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś kochana,to widać. Znam Cie niestety tylko przez program,ale i tam widać,ze bardzo się troszczysz chociażby o kogoś kto jest naj*ebany. Szkoda,ze ludzie dostrzegają tylko ta "zła" stronę. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapowiada się bardzo ciekawie, o wiele bardziej lubię taki blog o przemyśleniach niż o kosmetykach. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej hej, ciesze sie ze dzielisz sie z nami swoimi przezyciami xD Jestes dla mnir dowodem ze taka mala ania moze zostac kims wielkim xD Te Anie maja cos w sobie. Swietny blog, nigdy ich nie czytalam a teraz nie moge sie doczekac nastepnego posta. Powodzenia Aniu ze wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Każda dziewczyne chyba drażni ten brak smsa z rana :D znam ten ból :D ale tacy są mężczyzni :) zapominaja itp :) ale jak tu ich nie kochać :D nikt tak nie denerwuje jak oni :D

    OdpowiedzUsuń
  40. super że jesteś szczęśliwa, to się liczy, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super że jesteś szczęśliwa , nie słuchaj innych bo ludzie gadają i będą gadać im buzi nie zamkniesz . Pamietaj że jesteś wartościową kobietą :) Ludzie Cię oceniają tylko po tym co zobaczą ale znają Cię osobiście ? Wiedzą jaka jesteś ? Dopóki się człowieka osobiście nie pozna nikt nie ma prawa oceniać . Ale może po tych wpisach na bloku każdy dostrzeże w tobie to czego nie widział wcześniej :) Życzę Ci powodzenia trzymaj się kochana :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Czytając ten wspis to normalnie jakbym widziała siebie :D Aniu, tak trzymaj ! Czekam na następny wpis :D i nie daj się tym hejterom :D trzymam kciuki, buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie, że na tym blogu widać, że jesteś normalną,szanującą się kobietą :) tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  44. Byłoby extra gdybyś zaczęłą vlogować na youtube :) Pomyśl o tym <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo dobrze, że nie przejmujesz sie opinią tych zawistnych ludzi. Niestety naszą narodową przypadłościa jest zazdrość i fakt, że występujesz w telewizji, rozwijasz się, masz hajs żeby pójść do fryzjera czy też do kosmetyczki sprawia, że te dziewczyny wylewają na Ciebie wiadro pomyj. Cieszę się, że jesteś szczęśliwa i teraz gdy obserwuje Twojego snapa i czytam bloga widzę jak fajną, normalną i bardzo miłą dziewczyną jesteś. Trzymaj tak dalej ! A jutro nowy odcinek Warsaw Shore - nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ania jesteś teraz w związku, czy to oznacza że nie będzie Cie w następnych sezonach Warsaw Shore? Rozwiej moje wątpliwości i napisz, że będziesz, prooosze :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Super że zalozylas bloga :)
    Obserwuje i bede stałą czytelniczka :)
    Moj blog, milo jakbys zerknela :) mam kilka postow z przemysleniami ale rowniez innych :)

    kasiak-dominika.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super że zalozylas bloga :)
    Obserwuje i bede stałą czytelniczka :)
    Moj blog, milo jakbys zerknela :) mam kilka postow z przemysleniami ale rowniez innych :)

    kasiak-dominika.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajnie że prowadzisz bloga z chęciom będę go czytać. :) :P Trzymam kciuki za ciebie i bloga. Oby tak dalej. Nie jesteś Mała jesteś Wielka. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Z chęcią bd czytała kolejne wpisy 😍 POZDRAWIAM ! 😘😊

    OdpowiedzUsuń
  51. Na pewno będę tu często zaglądać 😊 jak tak patrzę na Ciebie to widzę normalnie swoją kopię sprzed 10 lat kiedy impreza goniła imprezę i nic oprócz zabawy ważne nie było 😉 Ty masz jeszcze to szczęście że poza zabawą masz jeszcze profity😊 nie rozumiem tylko dlaczego się tak wkurzasz jak ktos nazywa Cię patologią..patologia jest spoko😁 za dobrych czasów z koleżankami nazywałyśmy się Patologix sqad i nie oznaczało to wcale patologii społecznej 😜 a może i oznaczało 😉 ale w dupie z tym,zabawa była kozak i szalej póki mloda jesteś bo potem nie będzie się juz chciało 😉

    OdpowiedzUsuń
  52. Cieszę się, że założyłaś bloga. Na pewno będę go odwiedzać i cieszę się, że masz przy sobie osobę która Cię wspiera !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Aniu mam 35 lat jestem matka piatki dzieci i powiem Ci tylko jedno jestes zajebista!!!!! Idz swoja droga a ludzie niech mowia co chca ty miej to w dupie

    OdpowiedzUsuń
  55. Oj rozumiem Cię nawet bardzo :D mój wyjechał na tydzień do rodziców i przez pierwsze dni zapominał o chociażby "dzień dobry" z rana.
    No ale facetów trzeba po prostu wychować :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Super :) Warsaw shore to jest jedyny program który uwielbiam oglądać :) buziaczki i dużo miłości życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo super blog Lubie go czytać bo uważam ze jesteś wartościowa dziewczyna i tego się trzymaj nie zwracaj.uwagi na ludzi którzy potrafią nas tylko szufladkowac po jednym czy dwóch wyczynach idź przez życie z podniesiona głową nie patrz na innych powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo super blog Lubie go czytać bo uważam ze jesteś wartościowa dziewczyna i tego się trzymaj nie zwracaj.uwagi na ludzi którzy potrafią nas tylko szufladkowac po jednym czy dwóch wyczynach idź przez życie z podniesiona głową nie patrz na innych powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  59. chciałbym Cię kiedyś poznać, ale nie koniecznie na imprezie, tylko tak normalnie, żeby można było pogadać i wgl, bo uważam że jesteś mega sympatyczną, pozytywną i fajną osobą, i to dobrze że masz ludzi którzy Cię wspierają, bo jakbyś np była singielką nadal i rodzina by nie była po twojej stronie to pewnie ten cały hejt wylewający się w necie od różnych zawistnych chujków (bo inaczej ich się nazwać nie da) by cię mega dołował. a może nie, w sumie się nie znamy, ale na pewno lepiej jest mieć wsparcie bliskich niż nie mieć. i powiem że ci zazdroszczę udziału w WS, bo sam bym się tam nie nadawał, z racji osobowości, za cichą myszką jestem ; ) no,to chyba tyle, piona, trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  60. W bedzinie ja poznalam milosc swojego zycia

    OdpowiedzUsuń
  61. Anka, jesteś mega spoko kobietką, lubię Cie i co za tym idzie szanuje, wiadomo, że WS rządzi własnymi prawami, ale i tak trzymasz poziom! Jak tylko bedziesz we Wrocławiu, odezwij się, z wielką checią oprowadzę Cie po nieznajomych zakątkach Wrocławia! Pozdrawiam Cie mega serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  62. Anka, jesteś mega spoko kobietką, lubię Cie i co za tym idzie szanuje, wiadomo, że WS rządzi własnymi prawami, ale i tak trzymasz poziom! Jak tylko bedziesz we Wrocławiu, odezwij się, z wielką checią oprowadzę Cie po nieznajomych zakątkach Wrocławia! Pozdrawiam Cie mega serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Życzę szczęścia w wytrwałości :) mam nadzieję że oboje będziecie razem szczęśliwi. Z całego serca ci tego życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Pokaż Go w końcu 👌 Jesteśmy Ciekawi kto skradł Twoje serce 😊

    OdpowiedzUsuń
  65. Ekstra ,czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  66. I co Ania, był ten sms? :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Masz szczęście że jesteś ty gdzie jesteś. Odważyłaś się i zgłosiłaś się do tego programu są tego przyjemne strony ale także i niezbyt miłe w postaci np nie akceptacji części społeczeństwa. Ciesz się tym puki możesz i wyciśnij ile się da. Ja co prawda jestem zupełnie inną osobą i cenie inne wartości ale podziwiam za odwage.

    OdpowiedzUsuń
  68. I jak Ci Mala nie przyznac racji :) brawo. Fajny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Mój pieseł też wabi się Fuks, nie jest sznaucerem, ale jest mieszany ze sznaucerem :D fajnie widzieć u kogoś podobne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Masz szczęście że jesteś ty gdzie jesteś. Odważyłaś się i zgłosiłaś się do tego programu są tego przyjemne strony ale także i niezbyt miłe w postaci np nie akceptacji części społeczeństwa. Ciesz się tym puki możesz i wyciśnij ile się da. Ja co prawda jestem zupełnie inną osobą i cenie inne wartości ale podziwiam za odwage.

    OdpowiedzUsuń
  71. Mega!!! Pisz więcej. Czyta się to tak fajnie Nie zanudzasz glupotami tylko to ma wszystko sens. ❤❤❤❤����

    OdpowiedzUsuń
  72. super ze jestes szczesliwa ! :*

    OdpowiedzUsuń
  73. Hej naprawdę świetnie piszesz jesteś bardzo mądra dziewczyna twoje wpisy są z kulturą i na luzie oglądam ws od samego początku i nigdy się nie udzielalam na żadnych z waszych profili ponieważ dla mnie ws to jest tylko show a ludzie którzy tam są nie są tacy sami w 100 % w normalnym życiu wiadomo telewizja lubi ubarwiac więc nigdy nie hejtuje zresztą to nie jest przyjemne obrażać kogoś kto nie może się obronić to tak jakby kopać leżącego dobra dobra już kończę bo pewnie ziewasz już przy mojej wypowiedzi więc w sumie co to ja chciałam powiedzieć a no tak już wiem to samo co napisałam na początku świetnie piszesz choć t ok dopiero kilka wpisów ale będzie ich na pewno więcej bo jak się JUŻ WKRĘCISZ to ciężko przestać więc życzę Ci powodzenia i napewno wpadnę tu jeszcze papa

    OdpowiedzUsuń
  74. Hej naprawdę świetnie piszesz jesteś bardzo mądra dziewczyna twoje wpisy są z kulturą i na luzie oglądam ws od samego początku i nigdy się nie udzielalam na żadnych z waszych profili ponieważ dla mnie ws to jest tylko show a ludzie którzy tam są nie są tacy sami w 100 % w normalnym życiu wiadomo telewizja lubi ubarwiac więc nigdy nie hejtuje zresztą to nie jest przyjemne obrażać kogoś kto nie może się obronić to tak jakby kopać leżącego dobra dobra już kończę bo pewnie ziewasz już przy mojej wypowiedzi więc w sumie co to ja chciałam powiedzieć a no tak już wiem to samo co napisałam na początku świetnie piszesz choć t ok dopiero kilka wpisów ale będzie ich na pewno więcej bo jak się JUŻ WKRĘCISZ to ciężko przestać więc życzę Ci powodzenia i napewno wpadnę tu jeszcze papa

    OdpowiedzUsuń