wtorek, 15 marca 2016

Z make-up jej do twarzy...

Kolejny ponury dzień... nawet kawa jakoś nie smakuje. 
Pewnie nie ruszę się dziś z domu....
Jest jednak jedna perełka, moja, cudowna. Nowy laptop <3. Teraz będę pisać i pisać haha :)  

Nikt z nas nie rodzi się idealny, sami wiecie. Problemy z trądzikiem, nos nie ten, albo jak u mnie odstające uszy. Tragedia !.  A przecież każdy chce się podobać. Pamiętacie mnie z pierwszego sezonu. Czarne włosy, odstające uszy, usta wąskie jak nitki... Szczerze, przed programem i tym całym zamieszaniem z moją osobą, miałam to gdzieś. Bo przecież po Będzinie, nie chodzą modelki Victorii Secret. Ale.... kiedy nagle każdy pisał, że to jest ze mną nie tak, tamto jest ze mną nie tak. Zaczęłam zwracać uwagę na to jak wyglądam. I zwykły make-up już mi nie wystarczał. Chciałam wyglądać lepiej i lepiej.... Najpierw włosy, które stopniowo z czarnych robiły się blond. Później rzęsy, paznokcie. Zdecydowałam się na powiększanie ust (to zabieg który uwielbiam i dodaje mi +100 do zajebistości haha).



 Czytając komentarze, że w pierwszym sezonie wyglądałam lepiej. Zastanawiam się ... Czy Wy mnie czasem nie mylicie z kimś innym ... bez kitu. 
Zmiany zmianami ale powiem Wam, że lubię siebie taką. Czuję się lepiej i nie chce starzeć się z godnością. Wszystko jest dla ludzi i jeśli chcesz coś w sobie zmienić, to się nie zastanawiaj. 
Piszą, że nie ma ludzi brzydkich są tylko biedni. Myślę, że nie chodzi tu o kasę, bardziej o to że krytykujecie kogoś wygląd bo jest "nijaki". Ale jak już się poprawi i z brzydkiego kaczątka staję się łabędziem, TO TEŻ JEST ŹLE. 
Aktualnie mam powiększone usta i zrobione uszy. Nic więcej... bo czytałam też o moich policzkach... co lepsze, laski się ze mną kłóciły, że na bank je robiłam. Ale po co mam kłamać skoro o wszystkich zmianach mówię otwarcie :P . Gdybym poprawiła policzki, gwarantuję że wiedzielibyście pierwsi :). 



Przez częste używanie kosmetyków, nasza skóra strasznie się niszczy... Do tego jeszcze alkohol, papierosy, nie zdrowe jedzenie i brak snu, sprawia że wyglądam jak stara alkoholiczka. Odwiedzam więc pewien salon kosmetyczny, który dba o moją buzie :) 

www.facebook.com/makemydreambeautyclinic 

 Proszę tu foteczka :









Uważam, że jeżeli jest w Tobie coś, co ci się nie podoba. To zmień to ! :) 

30 komentarzy:

  1. A ja uważam, że masz w stu procentach rację. Większość aktorek coś poprawia, ale dostanie się Tobie bo jesteś z warsaw shore i "tylko chlejesz". Poza tym to Ty masz być zadowolona z tego jak wyglądasz, a nie oni, więc jeśli tak Ci się podoba, to tak rób. Moim zdaniem teraz wyglądasz świetnie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli będziesz w przypadkiem w Piotrkowie Trybunalskim zapraszam na makeup do mnie :-) https://m.facebook.com/AngelikaPasieczynskaVisage/
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Cię! Jestes bardzo ładna i masz rację, zmieniaj to co Ci się nie podoba, bo najważniejsze, żebyś sama dobrze czuła się we własnej skórze, a resztę miej w dupie za przeproszeniem. Pozdrawiam cieplutko :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała zajebistego bloga prowadzisz....Z niecierpliwością czekam na Twój następny wpis...Nie zmieniaj się! Bądź sobą! Pozdrawiam z Matmy😉👊👋👋

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem, jeśli człowiek chce się lepiej czuć w swojej skórze i ma na to finanse to czemu nie? Wszystko jest dla ludzi :) oczywiście z umiarem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się czyta to o czym piszesz!:) Myślę, że po tym jak prowadzisz tego bloga więcej osób się do Ciebie przekona, chociaz nie wiem skąd czasem tyle jadu u ludzi co do twojej osoby! Ja jestem za Tobą od początku, bo takie małe łobuziary są najlepsze! Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga iii miłego dnia! Cmoxy!:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram, jeżeli masz się lepiej czuć, to zrób to :)
    Po to są różne zabiegi żeby z nich korzystać!

    Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać Twojego bloga, jesteś moją ulubienicą od 1 sezonu WS i niezależnie od Twojego wyglądu dalej będę Cię faworyzować. Ważne, że wewnątrz wciąż jesteś tą samą Anką.
    Trzymam za Ciebie kciuki Mała ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawda Mała 😘 od pierwszego sezonu Cię uwielbiałam i nie przestałam 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Cię, jesteś w porządku :*! A co do tego co napisałaś to się zgadzam na 100% :) :] pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mała jestes dla mnie inspiracją, chcialabym być tak silna psychicznie jak Ty. Post na prawdę zajebisty zgadzam się nawet 1000000% prze cudnie wygladasz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie rozumiem wypowiedzi w stylu "wygladalas lepiej w pierwszym sezonie" to bzdura! Sama mam zrobione rzesy i wiem ile uroku mi dodaly. Jestem tego samego zdania. Jesli cos Ci sie nie podoba w sobie zmien to jesli tylko sie da! Pewnosc siebie i zadowolenie z wlasnej osoby- bezcenne uczucie!

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie czytac Twoje posty, mam nadzieję że dalej będziesz bloga tak ciekawie prowadzic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie każdy może sobie pozwolić na jakiś zmiany w postaci kosmetyki estetycznej. Niestety takie zabiegi są drogie i nie każdego stać na taki wydatek. Pewnie stąd taka fala hejtu na ciebie i inne dziewczyny ( z zazdrości, złośliwości lub dla zabawy) ale co w tym zabawnego? Każda pisze naturalne jest piękne itp że niby jesteście sztuczne i się robicie na "lalki" ale nie oszukujmy się gdyby 90% tych dziewczyn miało kasę same by sobie coś poprawiały gdyby miały taką potrzebę i np jakiś kompleks który chce zretuszować. Nie sięgałyby po drogeryjne kosmetyki tylko z tych "luksusowych" marek. A że nie stać ich i nie mają na to..więc wyżywają się i plują jadem bo są zazdrosne...
    Nie daj się nigdy nie dogodzisz wszystkim na raz, zawsze sie ktoś znajdzie komu coś nie będzie pasować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mała jest super od 1sezonu i lubię jej czytać bloga szczera dziewczyna i bardzo ładna nawet bez makijażu uwielbiam cię bez twego bloga było by smutno a tak dużo można się dowiedzieć :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej aniu jak czytam twój wpis, nie wiem czemu ale odczuwam wrażenie, może mylne, że jesteś wyciszona, spokojna i taka po prostu Ania. Mówisz wszystko co myślisz na takim chill'u, bardzo mi się to podoba, bo Twoje posty również jak czytam to wewnętrznie się uspokajam :D odczuwam sympatię, spokój i one po prostu do mnie trafiają :) A to znaczy że chcesz aby ludzie odbierali ciebie pozytywnie i czytali Twój blog dla siebie, a nie po to by mieli kolejny ubaw, lub powód do chamskiej krytyki. Skromnie tutaj narazie masz, widac że zaczynasz :) Na pewno z biegiem czasu będziesz miała wypasiony blog jak te wszystkie blogerki. Tylko że tego nie potrzebujesz :) Nie potrzebujesz full-wypas strony aby byc zauważoną :) Tak jest pięknie ! Bloguj kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, każdy kto by stał się osobą znaną to by sobie poprawił wszystkie kompleksy, ja też bo każdy je ma ... Też mnie to wkurza że o sztuczna zmieniła się, no tak jak ktoś przesadza to wiadome nie podoba mi się sztuczność, ale jeżeli ktoś sobie zoperuje uszy tak jak ty lekko powiększy usta to w czym problem? nie wyglądasz przecież jak Pamela Anderson! tylko naturalnie, jedynie to rzęsy czasem masz przesadzone ale kto jak lubi ja też sobie doczepiam ale wole bardziej naturalny look :) Dla mnie byłaś ładna od początku a teraz wyglądasz bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu dzisiaj ogladalem hells kitchen i zdziwilem sie ze odeszlas z programu dobrowolnie.
    Szkoda ze odeszlas bo ten program bez ciebie juz nie bedzie zajebiszty. Szkoda na prawde szkoda,ale szanuje twoja decyzje 🌹😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu dzisiaj ogladalem hells kitchen i zdziwilem sie ze odeszlas z programu dobrowolnie.
    Szkoda ze odeszlas bo ten program bez ciebie juz nie bedzie zajebiszty. Szkoda na prawde szkoda,ale szanuje twoja decyzje 🌹😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Ania jesteś zajebista. I tyle o tobie można powiedzieć. Najlepsza i prawie Idealna <3 :) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi sie ten blog i co pojawia się wpis, to go czytam, fakt na poczatku miałam o tobie zdanie że jesteś pusta i takie tam ale zdanie zmieniłam, jak dla mnie jesteś całkowicie wporządku osobą i nie ma co patrzeć na hejty, tylko robić co uważamy za słuszne i spełniać nasze marzenia, jesli mamy szansę. A co do mojej opini mimo że miałam taką opinię, starałam sie nie hejtować wpisami na twoim fb, bo każdy ma prawo robić co chcę :) Pozdrawiam gorąco i życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie to jest najgorsze, że ludziom zawsze coś nie pasuje. Oczekują zmian, a jeśli się na nie zdecydujesz, krytykują te zmiany.. nie dogodzisz, po prostu.
    Przyznam szczerze, że nie podobają mi się czasem Twoje usta, czasami są zbyt mocno napompowane (być może od razu po zabiegu, nie znam się na tym za bardzo), innym razem wyglądają ok. Tak czy inaczej, Twoje ciało, Twoja sprawa :-) nie rozumiem, jak można się w to wpierdzielać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz w 100 procentach racje. Jeśli człowiekowi cos nie pasuje powinien to zmienić i czuć sie lepiej. Dziewczyny pluja jadem bo są poprostu zazdrosne a ciekawe czy gdybybyly na twoim miejscu były by takie otwarte i mowilby ze to sobie poprawiły czy tamto popieram cię w 100 procentach.

    OdpowiedzUsuń
  24. teraz wygladasz o niebo lepiej !

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie to jest najgorsze, że ludziom zawsze coś nie pasuje. Oczekują zmian, a jeśli się na nie zdecydujesz, krytykują te zmiany.. nie dogodzisz, po prostu.
    Przyznam szczerze, że nie podobają mi się czasem Twoje usta, czasami są zbyt mocno napompowane (być może od razu po zabiegu, nie znam się na tym za bardzo), innym razem wyglądają ok. Tak czy inaczej, Twoje ciało, Twoja sprawa nie rozumiem, jak można się w to wpierdzielać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam ma makeup do Warszawy ;) www.facebook.com/itstimeformakeup

    OdpowiedzUsuń
  28. Cały czas jesteś piękna, nie przejmuj się nikim. Podejdź sprawy jak ja, kiedy ktoś twierdzi, że coś mi nie pasuje (lecz to czysta zazdrość hehe) pomyśl sobie tak jak ja "Mówcie sobie co chcecie. Nie zlamiecie mnie. Jestem piękna, wystarczy, że ja to wiem, a wasze zdanie mam głęboko w dup.. Poważaniu " Takie pozytywne nastawienie do życia naprawdę wiele ułatwia! Trzymam za ciebie kciuki! :-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, że jeżeli ktoś ma wystarczająco środków i się nie boi , to poprawa wyglądu to nic złego :) sama poprawiła bym to i owo ^^ Pięknie wyglądasz Aniu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Piszesz, że "Piszą, że nie ma ludzi brzydkich są tylko biedni. Myślę, że nie chodzi tu o kasę, bardziej o to że krytykujecie kogoś wygląd bo jest "nijaki"" A o co innego chodzi jak nie o kasę? Dużo jest osób, które by coś w sobie poprawiło np tak jak w Twoim wypadku uszy, inni nos i w ogóle. Tak samo jak ludzie nie mogą sobie pozwolić na doczepianie włosów czy chodzenie do kosmetyczki co dwa dni na maseczki, rzęsy, paznokcie itp. I prawda jest taka, że nie stać na to więc chodzi tu w dużej mierze o kasę. Nie zrozum mnie źle nie chce Cię obrazić czy coś bo lubię Cię oglądać w WS i sama żałuje, że ja nie miałam takiej szansy tam być bo bym skorzystała. Powiedz szczerze przed udziałem w WS było Cię stać na to wszystko? Myślę, że nie bo do programu przyszłaś naturalna (Chodzi mi że bez żadnych poprawek, czy przedłużanych włosów). Czyli tak jak większości z nas. Też jestem ze Śląska, tak jak Ty i żałuje że nie miałam takiej szansy. Ale trzymam kciuki za Ciebie. Nie jest ważne co inni myślą czy mają Cię za puszczalską, tapeciare, plastik itp. Ważne byś Ty czuła się dobrze ze sobą! Powodzenia

    OdpowiedzUsuń