piątek, 11 marca 2016

Wróciła :)


Może nie każdemu się tu spodoba i nie każdy będzie chciał czytać o tym "Co myśli mała..." ale wierze że są w tym INTERNECIE ludzie, którzy mnie akceptują i przyjemnością będą tu zaglądać. Bardzo Wam za to dziękuję.

 Mówiłam już że przeprowadziłam się do Warszawy. Znalezienie mieszkania graniczyło z cudem... ale udało się. W pewnym sensie zaczynam nowe życie :).  Przeprowadzka, kolejne programy telewizyjne, związek... Można by powiedzieć że dorosłam haha. W sumie to już 23 lata, wypadałoby.
Muszę Wam powiedzieć że trochę się stresuje. Rodzice daleko, przyjaciele daleko. Gdyby nie to że obok zawsze jest On, mogłabym się tu czuć samotnie. W Warszawie mam dużo znajomych ale jednak to nie to samo. Z Magdą spędzałyśmy od 3 sezonu razem każdy dzień. Media nawet pisały o naszym lesbijskim związku... nie dziwie się :P. Cały czas byłyśmy razem. Nawet wyprowadziłyśmy się razem do Poznania. Bardzo dobrze wspominam ten okres życia :).

Wyprowadzka do Warszawy trochę zmniejszyła liczbę wspólnych zdjęć na naszych fp, ale zapewniam że w naszych relacjach nic się nie zmieniło :)
Jesteśmy w stałym kontakcie.
Zmiana miejsca zamieszkania utrudniła mi spotykanie się ze znajomymi, ale za to umożliwiła mi rozwijanie się. Przecież każdy chce zarabiać i nic w tym złego.
Jestem tak hejtowana że kurde, chce coś z tego mieć ! hahaa.

Rzucam się na głęboką wodę...  trzymajcie kciuki :*


152 komentarze:

  1. Ja osobiście trzymam za Ciebie kciuki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też trzymam kciuki! Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy Kciuki :* Brawo za Odwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała trzymam kciuki :) na twoim miejscu zrobiłabym tak samo (pewnie nie tylko ja) puki jestes w centrum zainteresowania ludzi to trzeba korzystać, a może wyjdzie z tego cos wielkiego :) każdy radzi sobie na swój własny sposób, a ci co nie potrafią to zazdroszczą :) powodzenia w wielkim mieście :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy kciuki ♥ Dobrze wierzysz, są Ci którzy Cię akceptują, nie tylko ja ale i masa innych ludzi ♥ Powodzenia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam na razie w głowie przeprowadzkę mimo iż mam prawie 22 lata ale tobie gratuluje i powodzenia w nowym życiu i w związku a hejty są i będą i nie należny zwracać uwagę na takie typy :) Pozdrawiam z Inowrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, od zawsze najbardziej Cię lubiłam w ekipie. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mała! Dasz radę. Masz jeszcze za sobą rzeszę fanów. Gratuluję Tego Jego Jedynego ;* pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki i powodzenia życzę :* :) w jakim innym programie jeszcze występujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Napewno dasz radę! :) wkoncu nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :* każdy musi coś zmienić w swoim życiu aby piąć się ku górze :) najważniejsze to mieć wsparcie najbliższych oraz odwagę realizować swoje plany! Powodzenia Maluszku życzy drugi maluszek!:* <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam za Ciebie KCIUKI !!!! Napewno ci się uda !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dasz sobie radę w Warszawowie :) ale Będzin tęskni :* fajny pomysł z blogiem, bede zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, będę tu wpadał. Życzę, aby Ci się wszystko udało i wytrwałości w związku. Hejtem się nie przejmuj, trzymaj się Mała. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mała to Ty jesteś rocznik 93 ?;)
    Powodzenia Ci życzę !;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Napewno dasz radę! :) wkoncu nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :* każdy musi coś zmienić w swoim życiu aby piąć się ku górze :) najważniejsze to mieć wsparcie najbliższych oraz odwagę realizować swoje plany! Powodzenia Maluszku życzy drugi maluszek!:* <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymaj sie mała i rób tak zeby tobie bylo dobrze bo innym nigdy nie dogodzisz trzymam kciuki powodzonka:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mała jestes zajebista ������uwielbiam Cie i Twoje podejscie do zycia w koncu rocznik 1993 jest ZAJEBISTY �� pozd z woj. Świętokrzyskiego 😁

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu życzę Ci samych sukcesów i spełnienia marzeń <3

    Nie patrz na te wszystkie hejty! Zwracaj uwagę na ludzi, którzy życzą Ci dobrze i nie wbiją Ci noża w plecy ;)

    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ania ...jesteś najbardziej pozytywną kobietką w tym programie ...Oczywiście Wojtek i Jakub zaraz po Tobie...Pozdrawiam Ciepło i trzymam kciuki😉

    Ps...
    Ja w Twoim wieku byłam już Mamusią i Żoną 😉 (oczywiście kocham Moich Chłopaków nad życie),...ale czasem tęsknię za szalonymi imprezami ...także Kochana Baw Się Dobrze....w dupie co "ludzie" myślą 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świat do odważnych należy ! Na pewno soobie poradzisz ;) Będę trzymała za Ciebie kciuki ;P
    Trzymaj się Aniu.
    Pozdrawiam..Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja rownież w Ciebie wierze! jestem w szoku ze tak jakby spoważniałas �� ale mysle ze to na dobre Ci wyszlo. widze zmianę Twoja Aniu, ale mam nadzieje ze jest jeszcze ta Twoja szalona strona! a hejterow trzeba po prostu olać bo oni tylko krytykować umieją i prowokować do klotni. zycze jak najlepiej buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Mala nie daj sie!:* powodzenia w Warszawie, obys zdobyla wszystkie postawione sobie cele :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na więcej fajnych wpisów 💋 buziaki mala💋👌

    OdpowiedzUsuń
  28. Mała to Ty jesteś rocznik 93 ?;)
    Powodzenia Ci życzę !;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzymam kciuki Mała;)
    Będę śledzić bloga, życzę powodzenia!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dasz radę bo jak nie to kto 😀😀☺☺💛💛

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś strasznie pozytywną osobą, oglądam WS od pierwszego sezonu i od samego początku polubiłam Cię, nie starasz się być przed kamerą kimś innym i to widać. Madzia jest Twoim uzupełnieniem i chociaż nie mogę jej śmiechu który mnie rozbawia to i tak jest cudowna tworzycie wspaniałą przyjaźń, a że ludzie na tym świecie sugerują się tylko ilością dodanych fotek na fb czy insta i po tym oceniają czy się przyjaźnicie czy nie jest dla mnie komiczne ;) Ja trzymam za Ciebie kciuki i mam nadzieję że poznam Cię osobiście na jakieś imprezie lub w innych okolicznościach bo tak prawdziwej osoby w showbiznesie jeszcze nie widziałam :* Pozdrawiam Cię i kibicuję z całego serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hejtuja i beda hejtowac :)
    Gryzl ich pies, jestes smiechowa dziewczyna i tak powinno byc :)
    Kciuki dwa w gore ida dla Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia ;-) i pozdrowienia ze śląska :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj Aniu często zaglądam na twój fanpage a sezony WS oglądam nawet kilka razy na MTV. To jest taki mój sposób spędzania czasu z facetem bo uwielbiamy wasze odpały w tv są mega.. Odnośnie twojego bloga dobry pomysł miałaś i uważam że wiele w życiu twoim było zmiann. Wiele kobiet Ci pozazdrościć, bo masz odwagę i mimo powiedzmy to kolowialnie "hejtów" nadal dajesz sobie radę. W Hell's Kitchen jesteś niezła i myślę, że możesz wiele tam osiągnąć no i co najważniejsze nauczyć. Było dziwnie mi się przestawić na ten program z Tobą w roli głównej. Myślisz czemu? Hm bo tu taka wariatka i czasem niewiadomo co zrobisz a tu jaka zmiana. Widać w Tobie pokorę a uwierz mi to trudna cecha potrafisz znieść krytykę ale bije od Ciebie dobroć.. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w związku bo każdy potrzebuje mieć kogoś dzięki komu mamy motywację żeby być. Oczywiście kolejnych sezonów WS i co najważniejsze kariery w Hell's Kitchen nie odpadnij szybko;-). Piszę to w czasie jakby terażniejszym bo wiem że nagrywanie tego programu już się odbyło ;p.
    Pozdrawiam odwiedź Lublin zapraszam ^^ Trybsiak był to ty też wpadnij ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hejtuja i beda hejtowac :)
    Gryzl ich pies, jestes smiechowa dziewczyna i tak powinno byc :)
    Kciuki dwa w gore ida dla Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze za zmianą miejsca ciągnie się stres i strach przed nowym. I mimo, że nie oglądam WS i Cię nie znam, to życzę odwagi i wytrwałości - zarówno w życiu jak i związku :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Trzymam kciuki! :D powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu trzymam kciuki za ciebie! :)
    Jeśli jesteś zainteresowana to moge zając sie wyglądem czyli design'em bloga. Od dłuższego czasu zajmuje sie takimi rzeczami dlatego z chęcią ci pomogę :)
    Jeśli jesteś zainteresowana to pisz Baallonowa@tlen.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Maluch:*! Powodzenia i mega mega szczescia ;) należy Ci się :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Maluch:*! Powodzenia i mega mega szczescia ;) należy Ci się :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam czytać twoje posty na fb i bardzo się cieszę ,że zalozylas tego bloga ☺ trzymam kciuki z WS jesteś najlepsza 😊

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierdol hejty mała i tak miazdzysz system :D powodzenia w W-wie :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam czytać twoje posty na fb i bardzo się cieszę ,że zalozylas tego bloga ☺ trzymam kciuki z WS jesteś najlepsza 😊

    OdpowiedzUsuń
  45. Spodobało mi się to. Jestem wielką fanką warsaw shore. Miło mi, że mogę wiedzieć to co ty piszesz mam nawet twoje przezwisko 'Mała' na fb pozdrawiam :* <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Powodzenia maluszku nasz 😚

    OdpowiedzUsuń
  48. Podziwiam. Mając 23 lata zaczynać w pelni samodzielne życie z dała od bliskich. Szacun Malutka i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Powodzenia :-) czekam na kolejny wpis ;-) mój rocznik :-D 93 to zajebiści ludzie :-D

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny pomysł ten blog:) Może jak pokażesz ludziom, trochę inną siebie niż tą ukazywana w mediach, w końcu zrozumieją, że jestes człowiekiem jak inni:) Może nagle stwierdzą że jestes młoda i masz takie samo prawo popełniać błędy czy zachowywać się w nieszablonowy sposób :)
    Poszdrawiam

    Adatoniewypada z 3kreskipowyzej0

    OdpowiedzUsuń
  51. Mała jak zawsze da radę! Trzymam kciuki, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam, sama zaczęłam prowadzic bloga kilka lat temu i nie wiedziałam jak zacząć, co prawda ja prowadzę bloga o swej pasji ale każdy temat jest dobry ;) Trzymam kciuki za powodzenie w dalszym blogowaniu :) Nie przejmuj się złymi opiniami, nikt za Ciebie Twego zycia nie przezyje. Każdy z nas popełnia jakieś błedy i nie wiem czemu ale lubię chyba najbardziej z WS właśnie Ciebie :) Chociaż nie oglądam już tak często jak kiedyś programu to jakos czuję , że fajna dziołcha z Ciebie :) Taka swoja i jak trzeba to potrafi powiedzieć to co mysli :)

    Pozdrawiam :) I zyczę wszystkiego co najlepsze :)

    Mój blog : www.origami-pasja.blogspot.com

    Pozdrowienia również dla całej ekipy :) WS.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ania jak najwiecej milosci I szczescia! Kilometry sa nieważne w przyjazni! Buziak

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny blog. Powodzonka buuziaki:* !

    OdpowiedzUsuń
  55. Pamiętaj !
    Mała jesteś Wielka :D powodzenia tam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję osiągnięć i życzę dalszych sukcesów i szczęścia na każdym polu 😘

    OdpowiedzUsuń
  57. Aniu! Świetny wpis :) Pf hejty, pf :D Jesteś zajebista i tego się trzymaj! Pozdrawiam Cię serdecznie i ściskam mocno!
    Również Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ludzie zawsze będą mówić to co chcą. Gdyby człowiek się miał tym przejmować to by dawno ze sobą skończył. Zazdrość ludzka nie zna granic. Niestety..

    OdpowiedzUsuń
  59. Mała jesteś wielka, trzymam za ciebie kciuki ;) każdy ma prawo do tego aby się rozwijać.. :) życzę Ci dużo miłości i wytrwałości w tym co robisz ;) tak naprawdę ja Ci zazdroszczę twojego życia :* mam nadzieję że to przeczytasz ;) powodzenia Maluchu :* <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Maluchu Kochany,trzymam kciuki;*

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem twoją wielką fanką Mała ! Mimo, że nie obejrzełam każdego sezonu w całości to myślę, że w wielu przypadkach można brać z Ciebie przykład :) Jesteś szczera i nie przejmujesz się opinią innych i to jest super ! Powodzenia <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Dla mnie jesteś zajebistą osobą i opinia hejterow na temat twojego wyglądu i wgl całej twojej osobowości nie obchodzi mnie. Hejtuja Cię z zazdrości bo jesteś naprawdę piękna kobietą. Trzymam kciuki żeby Ci się udało w życiu prywatnym jak i tym publicznym:*

    OdpowiedzUsuń
  63. Warszawa daje duuzo więcej możliwości, coś o tym wien i też było mi ciezjo jak się tu przeprowadzilam na studia, zdała od rodziców i wszystko było dla mnie nowe, teraz nie wyobrażam sobie żyć w innym miejscu :) często będę tu zaglądać i polubiłam Cie od 1 sezonu i zdania na Twój temat nie zmieniłam a hejterzy hm cóż, zawsze są i będą, bo ludzie czegoś zawsze będą zazdrościć :) trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Dla mnie jesteś zajebistą osobą i opinia hejterow na temat twojego wyglądu i wgl całej twojej osobowości nie obchodzi mnie. Hejtuja Cię z zazdrości bo jesteś naprawdę piękna kobietą. Trzymam kciuki żeby Ci się udało w życiu prywatnym jak i tym publicznym:*

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Jesteś mega pozytywna ty i magda , klaudia najlepsze :D Pozdrawiam i zapraszam : http://natsi79.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja wierzę, że Ci się uda.. Nie przejmuj się tymi idiotycznymi hejtami. ;) Masz ogromny potencjał, dasz radę.

    OdpowiedzUsuń
  68. Trzymam kciuki 😘 jak najbardziej 😀 , mam nadzieje ze dasz sobie ze wszystkim rade 😊 , wiadomo w sumie...Widać wyraźnie w programie ekipa z warszawy , że jesteś silna i jak tam dajesz rade to i w życiu ogólnym dasz 💪

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie daj się i walcz o swoje :). Pamiętaj że tylko ty piszesz swój scenariusz życia. A jeśli komuś coś nie odpowiada to lepiej niech zamilknie. Bo to nie on/ktoś przeżyje TWOJE życie za CIEBIE tylko ty sama. Wiadome w życiu i pod i z górki ale uwierz w siebie a będzie dobrze :). Mam nadzieję że osiągniesz sukces a wszystkim hejterom w pięty pójdzie! :*

    OdpowiedzUsuń
  70. Mała jesteś wielka, trzymam za ciebie kciuki ;) każdy ma prawo do tego aby się rozwijać.. :) życzę Ci dużo miłości i wytrwałości w tym co robisz ;) tak naprawdę ja Ci zazdroszczę twojego życia :* mam nadzieję że to przeczytasz ;) powodzenia Maluchu :* <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Czasami działasz na mnie drażniąco ale w gruncie rzeczy spoko dziewczyna z Ciebie prosta i bezpośrednia A to się ceni... Powodzenia😘

    OdpowiedzUsuń
  72. Ty sobie zawsze dasz rade w zyciu pozdro z Tczewa Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Super 👌 powodzenia Ci życzę 😄

    OdpowiedzUsuń
  74. Trzymam kciuki! :D Nie przejmuj się tymi hejtami !!!! Jesteś dla mnie najlepsza ! <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Jak ktoś czegoś nie umie robić, to się za to nie łapie. Czytałaś chociaż raz, to co napisałaś, zanim kliknęłaś "Opublikuj"? Aż ręce opadają, ale szkoda mi wypisywać te wszystkie błędy. Interpunkcja, kobieto, językowość, gramatyka... Mówi Ci to coś? Skasuj bloga, bo robisz krzywdę ludzkim oczom, które muszą czytać te niespójne teksty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądrość człowieka polega na rozumieniu wszystkiego. Nie tylko tego co jest ładnie napisane. Pozdrawiam

      Usuń
  76. No ja Cie mega podziwiam ze przeprowadzilas sie do Wawy :D Super oby to o czym marzysz sie spełnilo! Trzymam Kciuki! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Trzymam kciuki! 😘 Powodzenia w rozwijaniu się i czerpania z tego jak największej satysfakcji 😍😁

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja tam Cię bardzo lubię, bo jesteś SOBĄ! A nie bawisz się w "bycie DAMUSIĄ" hihi :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja tez jestem nowa w warszawie ! Wierze w ciebie a na hejterow wyjeb laskę xd to z zazdrości albo głupoty!! Jesteś mała ale jak komuś przywalisz to się zdziwi :D pozdrawiam Madzia :*

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja tez jestem nowa w warszawie ! Wierze w ciebie a na hejterow wyjeb laskę xd to z zazdrości albo głupoty!! Jesteś mała ale jak komuś przywalisz to się zdziwi :D pozdrawiam Madzia :*

    OdpowiedzUsuń
  81. hej trzymam w kciuki
    mała jesteś super

    OdpowiedzUsuń
  82. Hey! Powodzenia na "nowej drodze życia". Mam na myśli przeprowadzkę no i oczywiście związek :P Ludzie już tacy są, że częściej widzą nasze potknięcia, niż osiągnięcia. Niestety nikt nie jest w stanie tego zmienić. Najgorsze, że Ci ludzie nie zdają sobie sprawy, że każdy ma uczucia i każdy reaguje w różny sposób. I nie zdają sobie sprawy jaką przykrość nam sprawiają!
    No ale cóż, to odzwierciedla zawartość mózgu! :P
    Pomysł z blogiem, fajna sprawa! Pisz, co Ci palce na klawiaturę naniosą :P hehe pisanie to fajny sposób na odreagowanie :)
    Życzę powodzenia :) Będę zaglądać :) Trzymaj się Mała xD :D :)

    Zapraszam do Norwegii w odwiedziny :) chwila relaksu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  83. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  84. Jak bym Cie Aniu rozumiała bo ja w wieku 11 lat opuściłam ziemie ojczystą :) a w wieku 19 postanowiłam zaczać własne Zycie ;) praca dom miłosć nowi ludzie i te 1450 km od bliskich ;) ja dałam i daje rade i ty tez dasz ;) oby Ci sie w Zyciu powiodło tego ci Zycze Mała ;*

    OdpowiedzUsuń
  85. Sama rozumiem kiedy otoczenie podejrzewa przyjaźń o związek lezbijski haha. Ale kto zrozumie Cię lepiej niż kobieta, która myśli podobnie ma podobne zainteresowania i świetnie Cię rozumie :) Osoby które nie doświadczyły takiej przyjaźni nie zrozumieją tej więzi i wydaje mi się, że są o nią zazdrosne :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Mam już dość czytania wszystkich obraźliwych słów wymierzonych w Twoją stronę. Bardzo cieszę się, że zupełnie się tym nie przejmujesz. Pamiętaj, Ci wszyscy "antyfani" to bracia bliźniacy psów na łańcuchu - dużo szczekają, nic więcej nie mogą, mało o życiu wiedzą, bo cały czas spędzili przy jednej budzie. A jak ktoś jest idealny, porządny i niczego się nie wstydzi to mnie przeraża.
    Trzymam mocno za Ciebie kciuki! Buziaki ;*
    P.S. Mój komentarz celowo został pisany w ten nie inny sposób. Jeżeli ktoś chce coś zrozumieć to nie patrzy na interpunkcje. Mądra osobie zrozumie wszystko, nie ważne jak to zostanie napisane. Gramatyka, ortografia, interpunkcja - wiele uczonych zawsze miało z tym problem a jednak nadal są wielcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Cześć Ania! Byłaś w explo w wawie 3.03. Było późno i byłaś z chłopakiem i znajomymi chciałam podejsc i zagadać ale unikalas kontaktu wzrokowego a jak ktoś podszedł to odpychałaś.. liczę że się jeszcze spotkamy i bedziesz bardziej orwarta na szybkie zdjęcie i drinka! Pozdrawiam Angela!

    OdpowiedzUsuń
  88. Cześć Ania! Byłaś w explo w wawie 3.03. Było późno i byłaś z chłopakiem i znajomymi chciałam podejsc i zagadać ale unikalas kontaktu wzrokowego a jak ktoś podszedł to odpychałaś.. liczę że się jeszcze spotkamy i bedziesz bardziej orwarta na szybkie zdjęcie i drinka! Pozdrawiam Angela!

    OdpowiedzUsuń
  89. Aniu! Zdjecia bierz na "bardzo duzy rozmiar" bo lepiej sie oglada wieksze zdjecia na blogach! Wytrwalości w pisaniu :)
    sensiblees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja tez tu bede czesto wpadac:D

    OdpowiedzUsuń
  91. Właśnie się ostatnio zastanawiałam czy kiefyś zaświeci Ci się żaróweczka i zaczniesz pisać bloga :-) i proszę jeeeeeeeeeeest :-) będę bardzo częstym gościem :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Właśnie się ostatnio zastanawiałam czy kiefyś zaświeci Ci się żaróweczka i zaczniesz pisać bloga :-) i proszę jeeeeeeeeeeest :-) będę bardzo częstym gościem :-)

    OdpowiedzUsuń
  93. ooooo,jesteśmy ten sam rocznik,nie wiedziałem :D jak najbardziej jestem z tych co Ci dobrze życzą :) będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zaczęłyśmy w tym samym czasie :) ja porzuciłam starego bloga i założyłam nowego - właśnie dziś :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja tez osobiście jestem twoja fanka chodź dziwnie to brzmi ale trzymam kciuki za to zeby wszystko Ci sie w zyciu udało marzenia sie spełniły a hejty zawsze będą bo lidzie czasem nie maja po prostu co robić albo z nudów zazdroszczą innym ja trzymam kciuki i oglądam kazdy odcinek Piekielnej Kuchni z tobą bo jestem takim promyczkiem tej edycji <3

    OdpowiedzUsuń
  96. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  97. Powodzonka.
    Powtórki Ekipy 5 u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Aniu jak będziesz miała coś na sprzedaż to dodaj ogłoszenie tutaj co? :)

    http://listings.pl

    Dopiero raczkujemy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. Mała co masz nie dać rady ja miałam 18 lat jak wyjechałam do Wwa i jestem szczęśliwa ,że to zrobiłam. Samych sukcesów Ci życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  100. Powodzenia ;) rob to chcesz robić, nie przejmuj się hejtami , bo widocznie zazdrośni ludzie maja tak kurewsko nudne życie , wiec tobie zazdroszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Trzymam kciuki Mała żeby Ci sie jak najlepiej ułożyło w życiu :) Kazdy ma prawo do układania sobie zycia tak jak tylko chce:) Będę z przyjemnoscia czytac Twoje wspisy :) Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  102. Trzymam kciuki za Ciebie mala :* buziaczki i czekam na kolejny wpis. A hejty olej ! ��

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja jako mężczyzna również będę często tu zaglądał z tego względu, że jestem ciekawy "Co myśli Mała" :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja jako mężczyzna również będę często tu zaglądał z tego względu, że jestem ciekawy "Co myśli Mała" :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. I ja trzymam kciuki i życzę Ci powodzenia :) w programie bywa różnie, czasami uwielbiam Cię za Twoje zachowania, czasani jestem w głębokim szoku.. ale jesteś świetną dziewczyną, szczerą, autentyczną.. nikogo nie udajesz. I to jest super :)
    Jutro Rybnik, moje miasto... mega żałuję, że nie napije się z Tobą wódki :(

    OdpowiedzUsuń
  106. w sumie to nawet bym Cie puknął... chociaż...

    OdpowiedzUsuń
  107. Hejka Ania :* ja również życzę Ci powodzenia !!! :* spełniaj marzenia podbij świat i zawsze bądź sobą !!! <3 buziaki;* muuaaa!;*

    OdpowiedzUsuń
  108. Ania życzę Ci wszystkiego najlepszego jesteś super. Już niemoge się doczekać wtorku kiedy będzie Hells Kitchen. Miałabym prośbę mogłabyś napisać jak tam jest, i wogóle. Będę tu często zagadać 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  109. Aniu życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i zapraszam do mnie :)http://uchwyconechwilewmoimobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Mała. Jestem z Ciebie dumna i trzymam za Ciebie kciuki. Wszystko Ci sie uda i beedziesz szczesliwa. Pokazujesz, ze umiesz sie bawic, ale nie to jest najważniejsze i teraz chcesz pokazac jak trzeba sobie radzic w dorosłym życiu. Powodzenia ������

    OdpowiedzUsuń
  111. Będę tu wpadac :)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Ania Moja imienniczko jesteś wspaniała:-) trzymam kciuki i będę z chęcią czytać twoje wpisy na blogu :-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  113. Nie patrz na to co mówią inni tylko rób swoje, spełniający marzenia i zarabiaj przy tym pieniądze! Mało kto w dzisiejszych czasach może zarabiać robiąc to co się lubi wiec może stąd te hejty. !ale ty idź przed siebie bo warto ryzykować :-) powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  114. Powodzenia !!! Niech Ci się wiedzie!!!

    OdpowiedzUsuń
  115. Aniu! uwielbiam Cię od pierwszego sezonu ws. niech Ci się wiedzie jak najlepiej! 3mam kciuki, żeby Ci się udało. :*

    OdpowiedzUsuń
  116. Ważne,abyś Ty była szczęśliwa i spełniała swoje marzenia.! Reszta zazdrości i hejtuje bo czegoś chcą,ale nie potrafią tego zdobyć. :D Ja jestem z Ciebie dumna, bo próbujesz coś osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  117. Od początku oglądałam WS i od razu Cie polubiłam najbardziej z wszystkich, jesteś taka prawdziwa tak pozytywnie pokręcona zero grania to się odczuwa naprawdę super :) Dalej was oglądam i mam nadzieje, że Ciebie tam nigdy nie zabraknie :) Uwielbiam <3 trzymam kciuki żeby Ci się powiodło <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  118. Brawo Mała tak trzymaj 💪💪💪 jestem z tb!

    OdpowiedzUsuń
  119. Nie będę czepiać się zawartości bloga, bo to Twoja osobista sprawa. Śledzić też nie zamierzam. Jednak dobra rada 'na Twe' samoulepszenie i rozwój: przed "że" i "ale" stawiamy przecinek ;*
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  120. Trzymam za cb kciuki :)
    Serdecznie zapraszam :*
    http://beciulka69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  122. Trzymam kciuki kochana !
    http://rebejko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Trzymam kciuki kochana !
    http://rebejko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Trzymam za Ciebie kciuki pod każdym względem. Mała jesteś wielka 😍

    OdpowiedzUsuń
  125. Super !! Powodzenia ,trzymam mocno kciuki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Super !! Powodzenia ,trzymam mocno kciuki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Olej co mowia inni i rob to co Cie uszczesliwia :) Nikt inny nie przezyje za Ciebie Twojego zycia ; ***

    OdpowiedzUsuń
  128. Aniu trzymam kciuki !! Moze hejterzy juz zamkną swoje pyski na twoj temat . Trzeba sie bawic i korzystac z Zycia :*

    OdpowiedzUsuń
  129. Ja powiem tylko tak oglądam wszystkie odcinki Warsaw Shore i jeszcze nigdy w życiu nikogo z ekipy nie hejtowałam nie jestem osobą zazdrosną dlatego tez nie rozumiem tych zawistnych ludzi którzy czepiają się o każdy szczegół , o to że stałaś się piękniejsza sama osobiście powiększyłabym sobie usta bo przeciez wszystko jest dla ludzi !! Jak dla mnie poprostu brzydko ujmując trzeba mieć wyjebane , jesteś najlepsza �� Pozdrawiam Oliwia ��

    OdpowiedzUsuń
  130. Uwielbiam Cię! Jesteś naprawdę najlepszą osóbką, taka malutka i bardzo fajna. Kiedy Wojtek Ci zrobił taką jazdę w 4. odcinku to mi się zrobiło przykro ;( Mówię ''Niech wypierdala z programu, Maluszka będzie krzywdził'' XD Ale serio Ty jedyna jesteś prawdziwa i nikogo nie udajesz, mam nadzieję że do końca Ekipy z Warszawy będziesz w składzie i pozostaniesz taka jaka jesteś do tej pory. Jak będziesz miała czas to odpisz mi, zesram się ze szczęścia bo Wasza ekipa to najlepsi ludzie pod słońcem i na maksa chcę Was kiedyś gdzieś zobaczyć i pogadać. Pewnie wiele hejtów będzie pod moim komentarzem, ale cóż, leję na to ciepłym moczem XD Pozdro Maluszku ;*

    OdpowiedzUsuń
  131. Jesteś debeściak jakich mało ! Tak trzymaj :) piona ✋

    OdpowiedzUsuń
  132. Jesteś debeściak jakich mało ! Tak trzymaj :) piona ✋

    OdpowiedzUsuń